Tots sóm coneixedors de la problemàtica y la mala gestió del govern de Cunit. Irregularitats amb l'anterior alcaldessa socialista. Insatisfacció veinal i greus problemes amb l'inmigració amb l'actual presidenta socia-lista del consistori.
Fins el mes de desembre de l'any 2007, el senyor CARLES BADEL DOMINGO va ocupar el càrrec de SECRETARI ACCIDENTAL de l'Ajuntament de Cunit, donant fe de la legalitat dels acords i/o aprovacions del govern de Cunit.
Doncs bé, encara no sabem com va arribar al despatx que ocupa actualment a a l'Ajuntament de Calafell. És del nostre coneixement que l'Ajuntament de Calafell té un tarannà característic, especial, diferent d'altres administracions públiques.
A mode d'exemple,
- Informació, acords, etc.. redactats donant peu a diferents interpretacions.
- Redacció poc entenedora que crea constantment confusió al lector.
- Errors d'escriptura modificant alguna lletra, sobretot en els noms de les mercantils o en els cognoms de les persones.
- Acostuma a escriure el nom d'una mateixa Mercantil com a societat limitada o societat anòmima indistintament.
- Publicacions d'acords de govern en els diaris oficials que no han estat mai ni nombrats ni aprovats pel Ple de la corporació o per la Junta de Govern Local. També ho podem trobar a l'inversa. S'aprova quelcom en Ple o en JGL però no es fa pública la informació.
Podríem estar redactant moltes més estranyes maneres de treballar o la manera com s'apliquen certes normatives segons el nom i el cognom del treballador.....
El primer document on apareix en nom de Director de Serveis Jurídics és en el Ple núm 14 en data 13 d'agost del 2007:
"S'aprova la plantilla i relació de llocs de treball que consta com annex a aquesta proposta, deixant sense efecte l’amortització d’una plaça de TAG en règim funcionarial, del grup A, escala administració general, subescala tècnica, i en conseqüència el nombre de places de TAG a la plantilla de la corporació municipal per al 2007, serà de set.
Així mateix, s’incorpora a la relació de llocs de treball, el lloc de “DIRECTOR DE SERVEIS JURÍDICS”, amb 1 plaça del grup A, en règim de funcionari, complement de destí del nivell 27 i complement específic de 23.863,89€, enquadrat a l’escala d’administració general amb jornada ordinària i llicenciatura en dret com a requisit de titulació."
El senyor Joan Carles Robert Poyatos, mitjançant decret 2008/6696, en data 5 de desembre del 2008, cita textualment:
______________________________________________________________________
"DECRET DEL REGIDOR/A SR. JOAN CARLES ROBERT I POYATOS
DECRET NÚM 2.008/6.696
Atès que per Decret núm. 17/2008, de 9 de gener, es va resoldre adscriure temporalment a la plantilla de funcionaris d'aquest Ajuntament, en comissió de serveis, com a TAG, al senyor CARLES BADEL I DOMINGO, Tècnic d’Administració general de l’Ajuntament de Cunit, per ocupar el lloc de treball de Director de Serveis Jurídics, per un període d’1 any prorrogable a un altre any, amb efectes del dia 9 de gener de 2008 i fins el dia 8 de gener de 2010, Pròxima a finalitzar l’autorització concedida per aquest Ajuntament, i donat que el lloc de treball que ocupa l’esmentat funcionari continua vacant davant la impossibilitat d’haver-se pogut convocar amb motiu de modificacions de la plantilla personal d’aquest Ajuntament que afectaven aquesta plaça, i continuant per tant la necessitat de ser coberta temporalment per poder atendre suficientment les funcions pròpies del lloc de treball, amb unes característiques que requereixen un alt grau de responsabilitat, amb uns coneixements i una experiència en el món local contrastada que, no podria ser ateses en la seva totalitat per la resta del personal al servei d’aquest Ajuntament.
Vist l’informe emès pel Regidor delegat, de data 1 de desembre de 2008, en el que manifesta que no es pot prescindir i per tant, s’hauria de continuar amb aquesta comissió de serveis, per necessitats d’assessorament bàsic municipal, i davant la possibilitat de continuar amb la col·laboració interadministrativa amb l’Ajuntament de Cunit, per continuar proveïnt provisionalment aquest lloc de treball, mentre es cobreix definitivament en forma reglamentària, i, vist que el funcionari manifestant la seva voluntar de que es gestionin els tràmits corresponents per a la pròrroga per un any més, proposa que es facin els tràmits corresponents per a sol.licitar a l’Ajuntament de Cunit autorització per tal que, el seu funcionari, senyor CARLES BADEL I DOMINGO, continui desenvolupant les tasques que ha estat realitzant a l’Ajuntament de Calafell, un any més, des del dia 9 de gener de 2010.
Vist l'informe de la Directora del Departament de Recursos Humans, núm. 652/2008-RH, de data 4 de desembre, que s'uneix a l'expedient.
Vistes les atribucions que em són conferides per Decret d'Alcaldia 3621/2007 de data 27 de juny de 2007.
RESOLC:
PRIMER.-Sol.licitar a l’Ajuntament de Cunit, la preceptiva autorització perquè el funcionari CARLES BADEL I DOMINGO, continui adscrit, en comissió de serveis, a l’Ajuntament de Calafell, per un altre any, a partir del dia 9 de gener de 2010 fins el dia 8 de gener de 2011,
SEGON.-Donar compte d’aquesta ressolució a la part interessada i a l’Ajuntament de Cunit.
Calafell , 5 de desembre de 2008
El Regidor
SR. JOAN CARLES ROBERT I POYATOS
________________________________________________________________________
D'aquest Decret en podem extreure aquesta valuosa informació que comentarem més endavant:
- És Secretari acctal de Cunit.
- Està a Calafell com a funcionari en Comissió de Serveis ocupant una plaça TAG (Tècnic Administració General)
- Inic dia 8 de gener de l'any 2008
- El Sr Robert Poyatos demanarà una pròrroga d'un an més (fins el 8 de gener del 2011). Recordem que va entrar el 8 de gener del 2008. Per tant, la previsió era de poder romandrà 3 anys en el consistori del nostre municipi.
- Ocupa el lloc de Director de Serveis Jurídics
Grup: A...................13.354,20
C.Destí: 27............ .. 9.633,36
C. Específic: ............23.863,89
TOTAL.........46.851,45 €
El 27 de febrer del mateix any, en la JGL núm 8, es va acordar un augment salarial en concepte de productivitat per valor de 20.233,24 € més anuals. El salari del Director de Serveis Jurídics a més de febrer del 2008 és de 67.084,69 € (Seguretat Social exclosa). L'any 2008, només treballava 3 dies per setmana.
El mes de juny de l'any 2009 surt publicada la convocatòria i les seves Bases per ocupar una plaça TAG mitjançant concurs-oposició en el BOP Tarragona núm 137 en data 15/06/2009 i en el DOGC núm:5407 en data 25/06/2009.
AQUEST VA SER EL RESULTAT DE LA CONVOCATÒRIA:
NOMENAR FUNCIONARI A CARLES BADEL DOMINGO COM A ÚNIC ASPIRANT A LA PLAÇA ! ! ! (Aquí teniu el resultat)
Carles Badel, abans de superar la prova per ser nomenat funcionari a finals del mes d'octubre de l'any 2009, va estar exercint, també, com a president de tribunals en convocatòries d'accés a l'administració pública mitjançant concurs-oposició i com a secretari accidental de l'administració.
Aquí en teniu una mostra..................
___________________________________________________________________DECRET DE L'ALCALDIA
DECRET NUM: 2.008/6.639
Havent-se d'absentar la Secretaria acctal. d'aquest Ajuntament i per tal que la secretaria quedi coberta el dia 4 de desembre de 2008.
En ús de les facultats que m'atorga l'art .21 de l'LBRL i legislació concordant.
En ús de les facultats que m'atorga l'art.21 de l'LBRL i legislació concordant.
RESOLC:
1.- Nomenar el funcionari d'aquest Ajuntament, Carlos Badel Domingo, com a secretari accidental, el dia 4 de novembre de 2008 .
Calafell, 3 de desembre de 2008
L'Alcalde
SR. JORDI SÀNCHEZ I SOLSONA
Davant meu
El Secretari acctal.
_____________________________________________________________________
CONCLUSIONS......PER PENSAR I REFLEXIONAR.........
1. Segons el senyor Robert Poyatos, va venir de Cunit sent FUNCIONARI de l'administració Pública i va ocupar una plaça de Tècnic d'Administració General (TAG), en comissió de servei Si ja era Funcionari, per que es presenta de nou a la convocatòria per accedir a formar part com a personal funcionari?
2. Segons la normativa vigent, DECRET 214/1990 de 30 de juliol, pel qual s'aprova el reglament del personal al servei de les entitats locals:
a) Només els FUNCIONARIS poden estar en COMISSIÓ DE SERVEI. Llavors... si no era FUNCIONARI, quina jugada ha fet l'equip de govern per endosar-nos una altra despesa?
b) Segons l'article 185.1 del Decret 214/1990, la comissió de Servei té caracter temporal i no pot durar més de 2 anys. Així doncs,, per què va demanar el senyor Robert Poyatos una altra pròrroga, éssent un total de 3 anys?
3. Si no era Funcionari, com ha pogut nomenar el senyor alcalde o el senyor Robert Poyatos a Carles Badel com a president de Tribunals en convocatòries d'accés a la funció pública?
4. Com el van poder nomenar Secretari d'alguns plens o JGL a Carles Badel deixant-li tota responsabilitat de legalitat en l'aprovació dels acords de govern?
5. Com pot ser que en moltes convocatòries publicades per l'Ajuntament de Calafell per accedir a l'administració Pública només es presenti un únic candidat? Aquesta és la garantia d'imparcialitat i professionalitat dels membres del tribunal?
6. Com pot ser que una oposició comenci a les 9 de matí i abans de les 3 de la tarda del mateix dia ja estiguin penjats els resultats a la web de l'Ajuntament. S'han realitzat les proves o han anat a esmorzar?
7. I els sindicalistes Francisco Javier Estepa i José Antonio Robles es queden tan amples? Vosaltres heu de defensar els interessos dels treballadors?
8. NO hi ha més funcionàries administratives que puguin fer de secretàries en les convocatòries? Mariola Reyes Márquez i Carolina Muñoz, sempre les mateixes.
9. El president del tribunal ha d'ésser Funcionari de Carrera! Com podia ser president de convocatòries el senyor Carles Badel si no ho era?
9. El president del tribunal ha d'ésser Funcionari de Carrera! Com podia ser president de convocatòries el senyor Carles Badel si no ho era?
Tribunal de l'oposició
I així és com funcionem en aquest poble!
CALAFELL, UN MUNICIPI INDEPENDENT, TOT L'ANY!
Este señor se fué de rositas del ayuntamiento de Cunit, después de ser el secretario cuando se firmó el famoso "catastrazo".
ResponderEliminarhttp://politica.e-noticies.es/caos-en-el-catastro-de-cunit-34808.html
...."La adjudicación de los trabajos de revisión del censo a esa empresa tuvo un coste de casi un millón de euros, y fue realizada sin la necesaria convocatoria de un concurso público. La Federación de Asociaciones de Vecinos de Cunit llevó la documentación a la fiscalía".....
http://politica.e-noticies.es/erc-pide-una-auditoria-del-ibi-en-cunit-34890.html
..."Un juzgado de Tarragona anuló recientemente la adjudicación de los trabajos para realizar la revisión del catastro de Cunit a la empresa Auxiliar de Recaudación, SL, una adjudicación que costó casi un millón de euros".
Llegó a Calafell en pleno comienzo de elaboración del POUM de Calafell.
¿Casualidad?
Hola Calafell informació, os he hecho llegar unos cursos que hizo este señor de gestión y planificación urbana por si os interesan. Era secretario de Cunit, pero aparecía como su lugar de trabajo el CC de l'Anoia. Cuanto menos, tal como dice Abraracurcix, casualidad no sé, pero interés sobre la gestión y planificación urbana ya tenía. ¿Relación con el catastrazo de Cunit?, no lo sé, pero que lo firmó. eso supongo que fué así, ya que era el secretario de Cunit en esa época.
ResponderEliminarDesconozco si se depuraron después responsabilidades en el ayuntamiento de Cunit, porque la salida de la alcaldesa fué por otro motivo.
Hola Assahago,
ResponderEliminarno nos ha llegado nada sobre la información que mencionas en tu comentario.
Nos mantenemos a la espera. Si no te importa vuélvela a enviar.
Muchas gracias
Calafell Informació