jueves, 22 de abril de 2010

ESQUEMA ACTES MUNICIPALS 2005-2009

ESQUEMA  ACTES MUNICIPALS 2005-2009

ANY  2004...................................................
  • S'adjudica la gestió a LOGISTICA INTEGRAL URBANA PARKINGS S.L pel termini de 4 mesos. (del 19.11.2004 al 17.3.2005)
ANY  2005..................................................

  • La Junta de Govern Local en data 16 de març, aprovà inicialment el Plec de Clàusules econòmiques-administratives i tècniques que han de regir la contractació simultània sota la modalitat de concessió de la gestió i explotació de la Zona Blava.

  • La Junta de Govern Local en data 16 de març, un dia abans de la finalització de contracte amb Logística Integral Urbana ParKings S.L, aprovà la continuació de la gestió i explotació a favor de la mateixa empresa, justificant que l'article 235,a del ROAS determina l'obligació del contractista a prestar el servei fins que un altre es faci càrrec. També consta en aquesta acta que, en el supòsit d'haver al.legacions al Plec de Condicions, l'empresa haurà de continuar els serveis fins que es resolguin aquestes.

  • En el Ple del mes d'abril s'aprovà inicialment el Reglament Regulador d'estacionament a la via pública.

  • La Junta de Govern Local en data 2 de maig, aprovà la SUSPENCIÓ DEL PROCEDIMENT LICITATORI justificant la presentació de 3 al.legacions. Una al.legació presentada per la mateixa empresa i 2 més presentades pel partit PSC. Una de les al.legacions va ser resolta amb la publicació als diaris oficials sobre l'errada material i les altres dues restaven pendents de ser objecte d'estudi per part dels tècnics de la corporació. NO S'HA PUBLICAT LA RESOLUCIÓ EN CAP DIARI OFICIAL A POSTERIORI. EN L'ACTA NO CONSTA LA NOTIFICACIÓ A L'EMPRESA, NOMÉS APAREIX LA COMUNICACIÓ AL PLE DE LA CORPORACIÓ.

  • En el Ple del mes de maig, es dona compte dels acords de la Junta de Govern Local del 16 de març. L'ACTA FINALITZA DIENT “QUE EL PLE DE LA CORPORACIÓ QUEDA ASSABENTAT DE LA DECISIÓ DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL REFERENT A LA SUSPENCIÓ DEL PROCEDIMENT LICITATORI.


ANY  2006...................................................
NO DOCUMENTACIÓ

ANY  2007...................................................
NO DOCUMENTACIÓ


ANY  2008..................................................



  • Tornen a aparèixer referències de la gestió i explotació de la Zona Blava. En la Junta de Govern Local nº 1 en data 9 de gener del 2008, s'instrueix l'expedient de la contractació. Apareix en el redactat que l'empresa LOGISTICA INTEGRAL URBANA PARKINGS S.L està gestionant l'aparcament sota el control horari a la via pública.

  • En la Junta de Govern Local, en data 6 d'agost, s'aprova la despesa per la necessitat d'adquirir targetes i altre material per l'adaptació de software dels parquímetres per un imports de 53.428,05 € més IVA a favor de l'empresa LOGISTICA INTEGRAL URBANA PARKINGS S.A. Per PRIMERA vegada apareix S.A. A L'ACTA NO CONSTA LA COMUNICACIÓ DE L'ACORD A L'EMPRESA, NOMÉS CONSTA DONAR COMPTE AL DEPARTAMENT DE VIA PÚBLICA, INTERVENCIÓ I TRESORERIA MUNICIPAL.
  • En la Junta de Govern Local nº 31, en data 13 d'agost, s'adjudica el contracte de suministrament de material, tagetes i adaptació de software dels parquímetres de la zona blava a l'empresa LOGÍSTICA INTEGRAL URBANA PARKINGS S.A amb domilici al Carrer Jaume Carner, 42 local 3 43700, El Vendrell. CIF: A-43763242 per import total de 61.676,54 € IVA inclòs. A L'ACTA NO CONSTA LA COMUNICACIÓ DE L'ACORD A L'EMPRESA, NOMÉS CONSTA DONAR COMPTE AL DEPARTAMENT DE VIA PÚBLICA INTERVENCIÓ I TRESORERIA MUNICIPAL.

  • En el Ple nº 14, del mes d'octubre, s'aprovà inicialment el Reglament Regulador de l'estacionament controlat de vehicles a la via pública a proposta del Coordinador del departament de Via Pública, el senyor Enric Vaqué, (EX REGIDOR D'AQUEST DEPARTAMENT EN L'ANTERIOR LEGISLATURA COM A MEMBRE DEL PARTIT ADMC) modificant els articles 2,6,12,13,15,17,18 i 19 per adequar-lo na la realitat vigent.


  • En el BORME nº 202 en data 22 d'octubre, l'empresa Logística Integral Urbana Parkings S.A, transforma la societat en una S.L. (APAREIX EL NOM DE L'ADMINISTRADOR. Joan Mercader Güell)


ANY 2009..........................................


  • En l'acta de la Junta de Govern Local nº 4, en data 28 de gener, es van aprovar les modificacions de la temporalitat, l'espai i l'horari que haurà de regir la Zona Blava. Aquesta determinació és proposada, també, pel coordinador de Via Pública.
  • En el Ple nº4 de mes de març i segons informe del coordinador de Via Pública, es comunica la necessitat de la modificació de l'ordenança fiscal adaptant-la al Reglament regulador del servei. L'ordenança fiscal 2.2.1. no va estar publicada en el butlletí o diaris oficials conjuntament amb la resta d'ordenances de l'any 2009.






No hay comentarios:

Publicar un comentario