viernes, 25 de junio de 2010

OTRO "PRESUNTO" TRATO DE INFLUENCIAS ADMC-PSC. CONTRATACION DE FAMILIARES DIRECTOS

Esta información nos la pidió un "anónimo" en uno de los comentarios. Nos falta la información de la contratación. Si la encontramos, prometemos publicarla.

Es evidente que este señor, Juan José González Luque, está trabajando para el Ayuntamiento desde el año 2007, tal como se observa en la cantidad de la paga de modernización que se le adjudicó en la Junta de Gobiertno Local nº 62 celebrada el 28 de noviembre del 2007. Está ubicado en el Departamento de la Hermana, la REGIDORA ANA MARÍA GONZÁLEZ LUQUE (Regidora de Seguridad ciudadana), como responsable del depósito de vehículos municipal.
El mamoneo de las contrataciones hace tiempo que existe y se palpa en el consistorio, preferencias, desigualdad de sueldos, privilegios y un sin fin de etc, etc, etc.....

Y ya sabeis, QUE CADA UNO SAQUE SUS PROPIAS CONCLUSIONES ! ! !

JUNTA DE GOVERN LOCAL ACTA NÚM:62
Calafell, en data vint-i-vuit de novembre dos mil set
Paga de MODERNIZACIÓN 2007









JUNTA DE GOVERN LOCAL ACTA NÚM: 36
Calafell, en data deu de setembre dos mil vuit
12. ASSIGNACIÓ COMPLEMENT DISPONIBILITAT AL SENYOR JUAN JOSE GONZALEZ LUQUE.
Vist l'informe del Director de Medi Ambient, serveis i via pública senyor LLuís Bayó Ortonoves, en el qual proposa un complement de disponibilitat pel senyor JUAN JOSE GONZALEZ LUQUE per import de 550€ bruts mensuals a 12 pagues. (6.600 € anuals)

Vist que mitjançant decret núm. 3935/08 de 18 de juliol es va resoldre assignar temporalment les funcions de responsable del dipòsit municipal de vehicles, al treballador, senyor JUAN JOSÉ GONZALEZ LUQUE, que ocupa el lloc de treball de vigilant a l’esmentat dipòsit municipal, amb efectes del dia d’adopció d’aquesta resolució, amb manteniment de les quanties i conceptes retributius que en l’actualitat té reconeguts.

Vist el vigent conveni col·lectiu del personal laboral al servei de l'Ajuntament de Calafell, pels anys 2006 2009 en el seu art. 24, i en l'Annex 1, lletra c) Quadres horaris de treball per departaments, que determina i regula la disponibilitat i perllongació de jornada del personal adscrit a la Brigada Municipal.

Vista la possibilitat d'acordar pactes entre empresa i treballador en materìa de perllongació de jornada, sense en cap cas puguin excedir del còmput anual en promig de 40 hores setmanals.

Vista la conformitat manifestada dels treballadors en ordre a l'ampliació de jornada ordinària fins les 40 hores setmanals d'acord distribució irregular de jornada que a l'efecte determini el responsable del departament al qual estan adscrits els esmentats treballadors.

Vist que l'esmentada perllongació der jornada, i d'acord al previst a l'article 26.3 del Real Decreto Legislativo 1/1995 de 24 de marzo, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto de los Trabajadores s'ha negociat en forma conjunta amb els treballadors per import brut mensual a dotze pagues de 630€ per a cada treballador en concepte de major rendiment i condicionat a la voluntat municipal de continuïtat en la perllongació de la jornada i sense que aquesta pugui arrivar a considerar-se un dret adquirit per part del treballador.

Vist l'informe emès pel departament d'intervenció (PD 3302).
Vist l'informe de la Directora de Recursos Humans senyora Núria González López.

La Junta de Govern local de conformitat amb la proposta del regidor delegat de Serveis Interns, per unanimitat acorda:
PRIMER.- Aprovar l'assignació d'un complement de disponibilitat de 550€ bruts mensuals, per perllongació de jornada laboral, al treballador JUAN JOSE GONZALEZ LUQUE amb efectes retroactius del 18 de juliol de 2008.
SEGON.- Donar compte a l'interessat , a les seccions sindicals, al departament de Medi Ambient, al departament d'intervenció i a la gestoria J. Olano.

JUNTA DE GOVERN LOCAL ACTA NÚM: 17
Calafell, en data trenta d'abril dos mil vuit

Paga de Modernització 2008









JUNTA DE GOVERN LOCAL ACTA NÚM: 32
Calafell, en data vint-i-dos de juliol dos mil nou3. APROVAR COMPLEMENT DE DISPONIBILITAT MENSUAL PER IMPORT DE 630€ A REPARTIR ENTRE TOT EL PERSONAL DEL DIPÒSIT MUNICIPAL
Vist l'informe de data 6 de juliol de 2009 emès pel Director de Medi Ambient i Serveis contractats i amb el vistiplau de la Regidora delegada de Via Pública i Seguretat Ciutadana, del contingut literal següent:
"En aquests moments i degut a les baixes de personal per malalties i altres causes i a les vacances del personal, el dipòsit municipal de vehicles es troba en una situació precària i és impossible donar cobertura a tots els serveis, que són de 24 hores tots els dies.

Aquesta situació de manca de personal s'ha anat cobrint fins ara degut a que l'encarregat del dipòsit, Sr. Juan González, que percep una plus de disponibilitat, en cas d'absència de personal disposava d'un telèfon mòbil amb el quel estava localitzable i es desplaçava per efectuar el servei quan així era necessari. A partir d'aquesta setmana el Sr. González, que serà intervingut quirúrgicament, no podrà efectuar aquest servei per la qual cosa no disposarem de ningú amb disponibilitat, a més de tir un efectiu menys pels torns normals.

El fet que es presenti una intervenció quirùrgica per aquesta setmana de l'encarregat del dipòsit justifica la urgència de la proposta de l'acord.

Per donar cobertura a aquesta situació es poden plantejar diverses solucions, com ara contractar a una persona en substitució del Sr. González (amb disponibilitat) o bé aplicar el plus de disponibilitat a algun treballador/a que ja presti els seus serveis al dipòsit.

Atès tot el que s'ha exposat i que s'ha efectuat consultes amb la regidora Sra. Ana González i amb el Sr. Joan Cales Robert, atenent al que es creu més convenient pels interessos d'aquest Ajuntament, tant el punt de vista econòmic com de servei es proposa.
1.- Aprovar un complement de disponibilitat de 630€ bruts mensuals pel personal del dipòsit de vehicles.
2.- Aquest complement s'aplicarà mentre duri la baixa de l'encarregat Sr. González, extingint-se quan és reincorpori.
3.- El complement serà prorratejat entre les persones del dipòsit de vehicles que efectuïn la disponibilitat en funció dels dies que efectivament es realitzi aquest servei. El Director de Via Pública informarà al departament de Recursos Humans a principis de mes del servei efectuat el mes anterior, persones i dies, per tal de que es pugui aplicar a la nòmina, a mes vençut".

Vist que el personal que actualment hi treballa al dipòsit municipal és el següent:
GARCIA ESPINOLA, CONSOLACIÓN
GONZALEZ LUQUE, JUAN JOSÉ (BAIXA IT)
HILL SERRANO, JORDI
MUÑOZ CALERO, CRISTOBALINA
PETEIRO FERRO, JOSE LUIS (BAIXA IT)
ROMERO ADAN, EMILIO

Vist el vigent conveni col·lectiu del personal laboral al servei de l'Ajuntament de Calafell, pel anys 2006-2009 en el seu art. 24, i en l'Annex 1, lletra c) Quadres horaris de treball per departaments, que determina i regula la disponibilitat i perllongació de jornada del persona adscrit a la Brigada Municipal.

Vista la possibilitat d'acordar pactes entre empresa i treballador en materìa de perllongació d jornada, sense en cap cas puguin excedir del còmput anual en promig de 40 hores setmanals.
Vista la conformitat manifestada dels treballadors en ordre a l'ampliació de jornada ordinària fin les 40 hores setmanals d'acord distribució irregular de jornada que a l'efecte determini el responsable del departament al qual estan adscrits els esmentats treballadors.

Vist que l'esmentada perllongació der jornada, i d'acord al previst a l'article 26.3 del Real Decreto Legislativo 1/1995 de 24 de marzo, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estautto de los Trabajadores s'ha negociat en forma conjunta amb els treballadors per import brut mensual a dotze pagues de 630€ per a cada treballador en concepte de major rendiment i condicionat a la voluntat municipal de continuïtat en la perllongació de la jornada i sense que aquesta pugui arrivar a considerar-se un dret adquirit per part del treballador.

Vist l'informe de la Directora de Recursos Humans.

Vist l'informe de consignació emès pel departament d'intervenció corresponent a la pd núm. 986/2009 de 14 de juliol.

PRIMER.- Aprovar un complement de disponibilitat per import de 630€ bruts mensuals a repartir entre el personal del dipòsit que realitzi aquest servei i segons informe mensual emès pel corresponent departament, extingint-se quan és reincorpori el treballador en situació de baixa.
SEGON.- Donar compte al personal del dipòsit municipal, departament de Medi Ambient, departament de tresoreria, departament d'intervenció, seccions sindicals, i Assessoria integral Grup Vandellós.

3 comentarios:

  1. jajajaja, 550 euros por disponibilidad jejejej si luego lo llamas y no coge el telefono, es para reir si no fuera lo triste que resulta que le paguen a este personaje semenjante pastizal por llevarse un telefono a casa con tarifa plana que pago yo con mis impuestos, y lo mas triste es que gente competente este engordando las listas del paro, mientras este "ENCHUFAO", que encima es un geta, esta ganando semejante dinero, que asco de gentuza!!!

    ResponderEliminar
  2. hermanos, primos y enchufados. Venga, todos a chupar del bote.

    ResponderEliminar
  3. EL SR. JUAN JOSE GONZALEZ LUQUE, ESTA TRABAJANDO EN EL AYUNTAMIENTO DESDE EL 9/3/2004 Y NO LO COLOCO SU HERMANA,

    ResponderEliminar